پیام فارس

آخرين مطالب

فروش محدود فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم آغاز شد | فروش آنـلایـن بهمن موتور به قیمت کارخانه با سود باورنکردنی اجتماعي

فروش محدود فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم آغاز شد | فروش آنـلایـن بهمن موتور به قیمت کارخانه با سود باورنکردنی
  بزرگنمايي:

پیام فارس - خبر خوش شبانه برای همه بازنشسته ها | واریز 8/100/000 تومان برای بازنشستگان | اجرای کامل 90 درصدی طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
احتراما،ً پیرو تبصره 5 قانون اصلاح ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در خصوص عرضه خودرو به دارندگان خودروهای فرسوده به اطلاع می رساند، امکان پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم، برای متقاضیان مالک خودروهای فرسوده مفاد ماده ٢ آیین نامه اجرایی ماده ١٠ قانون ساماندهی صنعت خودرو و مشمول و حائز شرایط مندرج در این آئین نامه، در قالب طـرح جایگزینی خـودروهای فـرسوده غیـر تـاکسی به صـورت آنـلایـن، از سـاعـت 15 روز شنبه به تاریخ ١٤٠٣/٠٨/٠٥ لغایت ساعت ٢٤:٠٠ روز دوشنبه به تاریخ ١٤٠٣/٠٨/٠٧ و از طریق سایت اینترنتی شرکت بهمن موتور به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده فراهم گردیده است.
لذا متقاضیان محترم و حائز شرایط آئین نامه اجرایی ماده ١٠ قانون ساماندهی صنعت خودرو، می توانند در مهلت مقرر اعلام شده، ابتدا نسبت به ثبت تقاضای خود به همراه ثبت مشخصات خودروی فرسوده (شناسه منحصر به فرد (VIN)، شماره شاسی و شماره موتور) تحت تملک خود در سایت اینترنتی ستاد نوسازی ناوگان حمل و نقل به آدرس ir.nnhk در قسمت ”ثبت نام خودرو فرسوده“ اقدام و سپس برای ثبت درخواست پیش ثبت نام خودرو به سایت اینترنتی شرکت بهمن موتور اقدام نمایند. پس از انجام راستی آزمایی توسط سازمان های مربوطه و تایید اطلاعات ثبت شده و اخذ تاییدیه های لازم از سوی ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده و تایید راهور فراجا مبنی بر طی شدن فرایند اسقاط خودروی فرسوده، دعوت نامه واریز وجه برای متقاضیان طرح مذکور صادر و امکان واریز وجه برای ایشان فراهم خواهد شد./انتخاب
بررسی فیدلیتی بهمن موتور
فیدلیتی یک کراس‌اوور نسبتاً بزرگ است. برای درک بهتر ابعادش باید بگوییم جثه‌ای کوچک‌تر از توسان TL و بزرگ‌تر از چری تیگو 7 دارد. شاید در بخش قوای فنی و توانایی‌های حرکتی نکته هیجان‌انگیز خاصی در این محصول (بخصوص به نسبت قیمت) یافت نکنید اما به لطف پیشرانه توربو و گشتاور کافی و گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به شما اطمینان می‌دهم که برای استفاده‌های معمول خانوادگی و سبقت‌گیری‌های جاده‌ای، با مشکل و کمبودی مواجه نخواهید شد.البته با توجه به ساختار تک دیفرانسیل و ویژگی‌های فنی و مشخصات پلتفرم و شاسی، کاملاً مشخص است که فیدلیتی برای آفرود ساخته نشده و همچون سایر کراس‌اوورهای تک دیفرانسیل، صرفاً برای جذابیت‌های ظاهری و جادار شدن اتاق و عبور راحت‌تر از دست اندازهای معمول، قد کشیده است.

پیام فارس

داخل فیدلیتی بهمن موتور
به نظر می‌رسد طراحی کابین و بخصوص داشبورد فیدلیتی با الهام از محصولات آلمانی ترسیم شده است. خطوط ساده اما پخته و منطقی، پرهیز از حجم‌دهی اغراق‌آمیز و استفاده از نمایشگر تبلتی در قسمت بالای کنسول مرکزی، از جمله اِلمان‌های شاخص ماشین‌های آلمانی در سال‌های اخیر بوده که در این کراس‌اوور چینی نیز رعایت شده‌اند. باید اعتراف کنیم که این الگوبرداری موفقیت‌آمیز از کار درآمده و داخل ماشین لذت بصری مطلوبی تجربه خواهید کرد.

پیام فارس

داخل کابین فیدلیتی بهمن موتور
کیفیت قطعات هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت که به نسبت رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی نخواهد داشت. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی با فضایی مدرن و شیک روبرو باشیم. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی هم قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پر جمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

پیام فارس

طراحی فیدلیتی بهمن موتور
چینی‌ها معمولاً قطعات زیبایی برای محصولاتشان طراحی می‌کنند. اما در گذشته بدلیل بی‌تجربگی و برخی محدودیت‌های اقتصادی قادر نبودند این اجزاء زیبا را به درستی و با تناسب کافی در کنار یکدیگر قرار دهند.اما چری و زیرمجموعه‌هایش چند سالی است که به این نقص پی‌برده‌اند و حالا در محصولات جدیدشان دیگر خبری از رینگ‌های بسیار کوچک و نامتناسب و یا اغراق‌های بی‌مورد و خطوط بی‌هدف یافت نمی‌شود. نمونه‌اش همین فیدلیتی مورد بحث؛ اگر نگاهی به بدنه این ماشین بیندازید متوجه می‌شوید که تقریباً تمامی خطوط با هدف مشخص ترسیم شده‌اند و قطعات مختلف بدنه هم با یکدیگر از هماهنگی و هارمونی کافی برخوردارند.
نکته دیگر اینکه طراحان فیدلتی موفق شده‌اند با استفاده از رینگ‌های جذاب، جلو پنجره بزرگ، سپرهای اسپرت و خطوط پویا در قسمت‌های مختلف، وقار و ابهت را با جاذبه‌های جوان‌پسندانه ترکیب نمایند و نتیجه این شده که ظاهر فیدلیتی برخلاف دیگنیتی "که بیشتر جوانان را هدف قرار داده" با تمامی سنین و سلایق هماهنگ است.شاید تنها نکته منفی طراحی که همچنان در میان خودروسازان چینی شایع است، عدم دست‌یابی به اصالت در ظاهر باشد که البته طبق مشاهدات عینی، این مورد هم برای نسل امروزی به اندازه ما قدیمی‌ها مهم به نظر نمی‌رسد!

پیام فارس

امکانات فیدلیتی بهمن موتور
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی
سیستم صوتی
صفحه نمایشگر لمسی 10.25 اینچی به همراه Bluetooth - قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (Mirror link) - 8 عدد بلندگو - خروجی USB - شارژ وایرلس تلفن همراه
ترمز و پایداری
ABS - BA – EBD – EBA - سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) - سیستم کنترل کشش (TCS) - سیستم کنترل پایداری الکتریکی خودرو (ESC) – ترمز پارک برقی (EPB) به همراه سیستم توقف خودکار (Auto Hold)

پیام فارس

دیگر امکانات فیدلیتی بهمن موتور
سیستم فرمان برقی (EPS) - سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط (LDW) - سیستم تشخیص نقاط کور (BSD) - سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS) - صندلی راننده و سرنشین برقی به همراه گرم کن - پوشش صندلی ها چرمی – 7 نفره - برف پاک کن با سنسور باران (Rain Sensor) – فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا - سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless) - استارت دکمه ای - جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال (TFT) - تثبیت کننده سرعت خودرو (کروز کنترل) - دوربین 360 درجه برای سهولت در پارک و دوربین دنده عقب - روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light) - سان روف پانوراما - سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب و جلو) - سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل Follow-me-home - درب صندوق عقب با قابلیت تشخیص مانع

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/870464/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

محرومیت ستاره فوتبال زنان ایران به دلیل افتادن روسری؟

منطقه در چشم‌انداز ایران و شورای همکاری

سیاست داخلی ظریف

سفیدنمایی طالبان

سود پنهان فیلترینگ چقدر است که مانع از فروپاشی‌اش می‌شود؟

منطقه در حال جوشش؛ چرا خاورمیانه اوضاع کمپین هریس را بهتر نکرد؟

بلومبرگ: آیا حمله محدود اسرائیل به ایران، راهی به سوی توافق منطقه‌ای است؟

روایت شاهد عینی از عملیات شهادت‌طلبانه تل‌آویو

اشتغال‌زایی برای 1161 نفر در منطقه اقتصادی خلیج فارس طی 7 ماهه امسال

ادارات و مدارس این شهر فردا 7آبان تعطیل شد

خبر فوری /مدارس فردا تعطیل شد

خبر فوری /مدارس فردا تعطیل شد | تعطیلی مدارس نوبت صبح، ادارات و بازار فردا دوشنبه 7 آبان

تشریح برنامه‌های بزرگداشت حماسه اسلامی 6 بهمن آمل

مدارس و ادارات این شهر فردا دوشنبه تعطیل شد

تصاویر/ جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه اسلامی 6 بهمن آمل

ساخت تصفیه خانه بهبهان با سرمایه گذاری پالایشگاه بید بلند خلیج فارس

تعطیلی مدارس نوبت صبح این استان | مدارس کازرون تعطیل شد

اقدامات تروریستی برای ناامنی منطقه بی ثمر است

مراسم وداع با پیکر مطهر امام جمعه شهید کازرون برگزار شد + تصاویر

شکست دیپلماسی دولت بایدن در منطقه

شب روشن؛ روایتی از تجربه ساکنان تهران از صدای انفجار سحرگاه دیروز

حمله بومرنگی اسراییل

ایران باید تصمیم بگیرد تنش کنونی به چه سمتی خواهد رفت

تمدید طرح مزایده سوراخ موش در تل‌آویو

پدافنــــــــــــــــــد ملـــــی

جزایر سه گانه، شیخ زاید و طعم شیرین نزدیکی به ایران

یارگیری بی‌فایده امارات

جزییات عملیات شهادت‌طلبانه بزرگ در شمال تل‌آویو

سه هفته نسل‌کشی اسرائیل در شمال نوار غزه

کاردرمانی برای همه؛ شعار روز جهانی کاردرمانی 2024

چگونه آلزایمر بر توانایی تکلم بیماران تأثیر می‌گذارد؟

بهترین روش برای بلند کردن اجسام سنگین بدون فشار بر کمر

چرا لبنیات برای افراد که دیسک کمر دارند مضر است

معرفی پنج میوه صحت و سلامت

پیشگیری دیسک گردن با تمرینات ورزشی

عوارض ناشی از کم‌توجهی به یبوست در کودکان

علائم اولیه ابتلای کودکان به یبوست

نکته مهمی که باید همه پدران و مادران رعایت کنند

باید و نبایدهای بیماران فشارخون

سرمایه‌گذاری بدون ریسک با بیش از  30٪ سود تضمین شده | صندوق درآمدثابت فیروزه

جزییات تازه از بسته حمایتی بورس

هشدار بانک مرکزی به بانک‌ها: تراکنش‌های غیرعادی راگزارش دهید

پیش بینی قیمت دلار 7 آبان 1403

استاد اقتصاد و مالی دانشگاه برکلی کالیفرنا: آمریکا دیگر یک قدرت اقتصادی بزرگ نیست

وقت خرید طلاست؟

پیش‌بینی مجلس از تورم شب عید

چهارراه سیاستگذاری مسکن در دولت پزشکیان

پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 آبان 1403

تحلیل ی از دلیل جهش بازار سهام در روز رشد دلار و طلا

مسئولان فارس شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند